mandag den 29. december 2014

Gode/dårlige ting i 2014


De sidste par år har jeg haft lavet et indlæg med hvilke gode ting og hvilke mindre gode ting, der er sket i årets løb.
Det vil jeg også gøre i år.

Jeg vil starte af med de dårlige ting, og så vil jeg slutte af med de gode ting, der er sket i løbet af året.

Dårlige ting:

  • Mine tvangstanker og tvangshandlinger har svunget rigtig meget i perioder.
  • Efter at jeg er begyndt på fjernundervisning er jeg ofte meget stresset.
  • Jeg fik 02 i religion til eksamen i sommers.
  • Jeg stoppede ved psykiateren, fordi jeg ikke fik noget ud af det til sidst.
  • Jeg begyndte at få astma igen.
  • Min læge stoppede i mit lægehus.
  • Jeg har taget på.

Gode ting:

  • Jeg begyndte på fjernundervisning.
  • Jeg og Casper havde kommet sammen i 4.5 år.
  • Jeg fik set Fifis skønne hvalpe.
  • Jeg kom med i Vi Med Hund som Månedens Hundeejer.
  • Fox kom med i Vi Med Hund blandt læsernes egne hunde.
  • Mine dejlige dyr kom med  i Ude og Hjemme flere gange med billeder af dem.
  • Fox vandt 2. pladsen i vores lokale Petworld, og han gik videre til finalen.
  • Jeg og Casper oplevede nogen gode ting som bl.a. at være i Fårup Sommerland.
  • Jeg, Casper og Fox var på sommerferie ved min mor.
  • Jeg og Casper havde kommet sammen i 5 år.
  • Jeg og Casper kom med i en bog omkring OCD.
  • Jeg vandt et minicruise ophold.
  • Jeg og Casper var på minicruise, hvor vi bl.a. var i Tyskland og i Sverige.
  • Min mor og lillesøster fik deres nye kat, Cake.


Det var bare nogen af de dårlige og gode ting, der er sket i årets løb.
Jeg kan sikkert godt komme på flere. Specielt flere gode ting men så kunne jeg blive ved med at skrive.

Jeg kan godt lide at opsummere lidt på hvilke ting, der er sket i årets løb med hvilke ting, man har oplevet osv.

Er der nogen gode ting, som I har oplevet i år, som I tænker tilbage på(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar