lørdag den 13. december 2014

Dyrenes adventsgaver #2


Jeg elsker at hente adventsgaver i Petworld og i Maxi Zoo til babyerne.
Jeg er altid så spændt på at se, hvad de har været heldige at få.

Hvis I vil se, hvad Simba, Nala og Fox fik i adventsgave den første advent, så kan I se det lige Her

Det jeg viser i dette indlæg, det var det, som babyerne var så heldige at få i adventsgave sidste søndag.



I Petworld fik Fox nogen godbidder. Det er dem øverst oppe i venstre hjørne.

I Maxi Zoo fik Fox nogen gnavestænger, som er gode imod tandsten.
Simba og Nala fik hver en pakke med gnavestænger i, hvor der var 10 gnavestænger i hver.

Jeg synes, at det er nogen rigtig fine ting, som babyerne har fået.
Simba, Nala og Fox er helt vilde med de gnavestænger til katte(:

Kram Heidi(: 

6 kommentarer:

  1. Jeg troede, de gav det samme i alle butikkerne landet over men åbenbart ikke. Jeg hentede (til kattene) 8 tyggestænger i Maxi Zoo og 3 tyggestænger + 12 kg kattegrus i Petworld.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg troede også, at de gav det samme til alle.
      Men havde også hørt, at en havde fået nogen tyggestænger til hunde i Maxi Zoo i første adventsgave.
      Og der fik Fox et stykke legetøj.
      Så det kan være, at det er lidt forskelligt fra butik til butik.

      Slet
  2. Glædelig 3.advent søde Hedi :-)
    Dejlige adventsgaver til jeres dyr :-) Du er så god til at sørge godt for dem og forkæle dem med særligt udvalgte goder.
    Vi har også købt ekstra godt til vores dyr her i julen. Alle skal forkæles.
    Vil ønske jer en dejlig dag. Hils omkring dig :-) Kæl og klap alle babyerne fra os :-)
    Maria & Tina fra "En verden af kunst"
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Godaften søde Tina.
      1000 tak(:
      Jeg håber, at I hygger dig og Maria hygger jer her i julen, og kram jeres skønne dyr fra mig(:

      Slet
  3. Ind til videre har min familie afhentet de samme gaver, som du fremviser, til Monty (vores store gammeldags sorte labradorretriever).

    3. adventsgave i Maxi Zoo var dog ikke helt gennemtænkt. "Alle os" med større hunde har fået en lille bitte massiv plastikbold. Det er min påstand at bare lidt store hunde og opefter vil kunne sluge den i en mundfuld.

    For at Monty ikke fik slugt bolden, besluttede vi at aflevere den til personalet, så de kunne give den videre til en anden lille hund, som vil kunne bruge den. Så fik Monty bare en ekstra godbid, da vi kom hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, nogen gange er det ikke helt gennemtænkt det med gaverne. Den første advent fik Fox en tennisbold. Den var for stor til ham. Jeg havde ellers skrevet race på, fordi jeg tænkte, at de så på hvilke racer, hundene var, så de kunne give lidt efter størrelsen.
      Nååh, det var godt, at han så fik en ekstra godbid af jer, nu når bolden var for lille(:

      Slet