onsdag den 10. december 2014

Hjælp fra søsteren


Da jeg var omkring de 16 år, der gik jeg med flydende Eyeliner
Jeg havde det altid lige ovenover øjenlåget ved øjenvipperne.

Jeg kunne dog ikke finde ud af at lægge det på mig selv, så hver morgen inden jeg skulle i skole, der lagde Kamilla det på mig. Hun var god til at lægge det på mig.



På det billede er det dog ikke Kamilla, der har lagt det på mig men en veninde

Jeg har aldrig kunne finde ud af at holde det ene øje åbent, mens det andet var lukket.
Og hvis jeg holdte øjenlåget lukket med en finger, så var det ikke let at lægge den flydende eyeliner på. Så det var godt, at Kamilla gad at gøre det på mig hver morgen.

Har I brugt flydende eyeliner før(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg må indrømme, at jeg hader flydende eyeliner :)
    Jeg er helt klart mest til almindelig eyeliner stift :D

    SvarSlet
  2. Jeg bruger også kun en almindelig eyeliner stift nu(:

    SvarSlet