lørdag den 6. december 2014

Tasker til enhver lejlighed


Som jeg har nævnt flere gange herinde, så har jeg et eller andet med Tasker
Hvorfor jeg lige har et eller andet med tasker, det ved jeg ikke.
Da jeg og Casper begyndte at komme sammen, der havde jeg en taske, som jeg brugte fast, som der kunne være okay meget i, og så havde jeg en taske, der var lidt mindre, som jeg også brugte nogen gange. Nu har jeg over 30 tasker. Hvor mange jeg præcis har, det ved jeg ikke.
Jeg prøver ikke at købe eller ønske mig for mange tasker pga. pladsmanglen, men jeg kan alligevel godt lide at kigge på tasker. Jeg er tit inde og kigge på Stylepit. Jeg synes, at de har et stort udvalg, og så har de nogen gode mærker.



Jeg har lavet en lille collage med nogen billeder fra Stylepit med nogen af de tasker, som jeg godt kan lide.
Jeg ville ikke have noget imod at have disse tasker til min samling, men jeg ved jo godt, at jeg ikke ligefrem står og mangler nye tasker.
Jeg prøver helst ikke at købe flere tasker. Jeg ser tit nogen tasker, som jeg gerne vil have til min samling, men jeg prøver at begrænse mig.
Jeg har ønsket mig en taske i julegave af Casper, men det er fra et mærke, som jeg har ønsket mig i mange år, og som jeg tit har tænkt på at købe.
Men når jeg ser nogen tasker i en genbrugsbutik, på et loppemarked eller i en butik, så lader jeg som regel hver med at købe dem, fordi jeg godt ved, at jeg ikke har brug for flere, men der er lige et par tasker, som jeg ønsker mig, og som jeg gerne vil have til min samling.
Men jeg har i hvert fald nok af tasker at vælge imellem, og tasker der passer til forskellige lejligheder.

Hvor mange tasker har du(:?

Kram Heidi(: 

4 kommentarer:

  1. Glædelig 1.advent kæreste Heidi.
    Så mange fine tasker du har :-)
    Jeg har to tasker, en lille der ikke kan være så meget i og en lidt større, som jeg bruger mest.
    Jeg er ikke den med bunker af tøj, sko og tasker, jeg har lidt men godt.
    Kan I nyde dagen. Hilsner herfra gården og fra Maria som er stresset for tiden, da det er svært at klare studiet som kræftsyg.
    Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har heller ikke bunker af tøj. Der har jeg ligesom dig lidt men godt(:
      Hils Maria, og jeg håber, at hun ikke er så stresset mere.

      Slet
  2. Hvor er de fine!

    Kig gerne forbi, jeg har en giveaway kørende lige pt.:
    http://behindtheattitude.blogspot.dk/2014/12/7-december-giveaway-aben.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også, at de er rigtig fine(:
      Jeg mener, at jeg har været inde og kigge og nok også deltaget i din give away(:

      Slet