fredag den 12. december 2014

Kun en eksamen tilbage


Jeg er så glad og lettet.
Jeg har i dag været til eksamen i mundtlig dansk.
Jeg har været så nervøs for, hvordan det ville gå, fordi min lærer har givet mig meget kritik og ikke særlig meget ros.
Men jeg fik 7.
Jeg er så glad. Jeg havde faktisk regnet med at få 02, fordi hvis jeg skulle bedømme ud fra, hvad hun havde sagt af kritik til mig i årets løb.

Jeg har sovet så dårligt i nat, og jeg har haft svært ved at sove i nat, og så har jeg haft mange mavesmerter, fordi jeg har tænkt på eksamen.
Hvor er det bare skønt, at jeg har fået 7.
Det er jeg rigtig glad og stolt over.

Nu har jeg kun en eksamen tilbage, og det er på onsdag i næste uge.
Der er det engelsk, som jeg skal til eksamen i.
Men der har jeg 24 timers forberedelse herhjemme på en tekst, så jeg er lidt mindre nervøs, fordi jeg har så lang tid til at forberede mig og til at øve mig i det(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dit 7 tal, det er super flot især hvis du kun havde regnet med et 2 tal :-)
    Glæd dig til din sidste eksamen er overstået på onsdag, så du kan holde juleferie.
    Vil ønske jer en god julet weekend.
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina(:
      Jeg glæder mig også til, at den sidste eksamen er overstået, og at jeg så kan holde juleferie og få slappet lidt af(:
      Rigtig god aften til dig og Maria.

      Slet