fredag den 9. august 2013

Til grilfest


I dag skal jeg og Casper til grilfest ved Caspers ven.
Jeg skal møde hans kæreste for første gang. Hun taler ikke dansk, så vi skal tale engelsk.
Jeg har intet imod at skulle tale engelsk. Jeg synes kun, det er fint, jeg får øvet mig på mit engelsk.

 
Gammelt billede af mig


Det er mig, der skal køre hjem, så jeg skal ikke drikke.
Jeg og Casper skældes aldrig om, hvem af os der ikke skal drikke, så personen kan køre hjem, fordi jeg gider som regel ikke at drikke, så det er jo så let(: Jeg synes ikke, at alkohol smager godt.
Jo, nogen drinks smager godt, men jeg kan stadig smage alkoholen, og det er den smag, jeg ikke så godt kan lide, så hvis jeg drikker mange drinks, så kan det blive for vammelt til sidst for mig pga. den alkohol smag.

Jeg skal have glattet mit hår, inden vi skal af sted. Nu håber jeg bare, at det vil sidde ordentligt. Nogen gange kan mit hår godt drille, så håber, at det nu vil sidde ordentligt(:

Når Casper får fri her snart, så har han 2 ugers ferie. Det bliver så lækkert, at han har ferie igen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar