fredag den 9. august 2013

Andre facts om mig


For lidt tid siden lavede jeg et indlæg med "almindelige" facts om mig, så mine nye læsere også kunne lære mig at kende(:

Jeg elsker faktisk at lave sådan nogle indlæg med facts i.
Så her kommer endnu et. Denne gang er det ikke kun almindelige facts som navn, alder osv.

  • Når jeg børster tænder, render jeg samtidig rundt og rydder lidt op osv.
  • Jeg elsker at tjekke postkassen for at se, om der er kommet noget spændende med posten.
  • Jeg kan ikke tysk. ( Udover hvad jeg hedder, hvad min søster hedder osv.)
  • Jeg kunne godt tænke mig at lære spansk.
  • Jeg hader, når folk er bedrevidende.
  • Jeg kan ikke lide tomater, og det har jeg aldrig kunne.
  • Jeg ville ønske, jeg var god til at tegne, da jeg godt kan lide at tegne.
  • Min mobil er altid på lydløs. Og den vibrerer heller ikke, når den ringer, eller når jeg får en sms.
  • Det eneste alkohol jeg har drukket i år, er en velkomst drink.
  • Det er ca. 1 år siden, jeg sidst har været i biografen pga. min angst.
  • Jeg er afhængig af cola, og jeg mener virkelig afhængig. Jeg drikker cola hver dag nemlig.


Det var lidt facts om mig(:

Jeg elsker personligt at læse sådan nogle indlæg på andre blogs, fordi jeg synes, det er sjovt at få nogen sjove ting at vide om dem, og så lærer man personen at kende bag skærmen på en anderledes måde end bare et almindeligt indlæg(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Det er smadder hyggeligt at læse sådanne facts :) Hvis jeg må give dig et godt råd angående din biograf og angst situation. Hvad med at tage i drive-in bio? Nu ved jeg selvfølgelig ikke om I overhovedet har en i miles omkreds, men det gør jeg nemlig, for jeg kan hurtigt føle mig indespærret i en almindelig biograf :)

    Knus Mia
    www.blogaboutmia.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke, om der ligger en drive-in bio i nærheden, men det er helt sikkert værd at undersøge. 1000 tak for det gode råd(:

      Slet