lørdag den 17. august 2013

Lidt svimmelhed og hovedpine


Jeg nyder at være oppe ved min mor.
Jeg slapper så meget af, når jeg er heroppe, og jeg tænker ikke så meget på tvangstanker, når jeg er her.

Vi har fået gået nogen gode lange ture med hundene. Jeg elsker at gå tur her. Der er bare et eller andet over byen, som gør, jeg føler mig godt tilpas og afslappet.

Imorgen skal vi besøge Caspers mormor. Så det går hele dagen  med det.
Vi har købt en blomst og noget Summerbird chokolade til hende, da hun lige har haft fødselsdag.

Idag har jeg været meget svimmel, selv bare når jeg lå i sengen, følte jeg mig svimmel, og her til sidst har jeg også haft hovedpine. Heldigvis forsvandt det med at være svimmel efter, jeg fik sovet.

Husk jeg har en give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr til Jensens Bøfhus.
I finder den Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar