tirsdag den 20. august 2013

Så I programmet?


Nu sidder jeg med hårfarve i.
Nu er jeg spændt på at se, hvordan det bliver(:

Jeg sidder i mens ved computeren og spiser lidt baconchips.

Imorgen skal jeg og Casper i biffen til forpremiere. Det er næsten 1 år siden, jeg sidst har været i biografen pga. min angst, men denne gang har jeg vidst, at vi skulle i biffen i 2 måneder, så har jeg haft tid til at vænne mig til tanken. Jeg er spændt på imorgen, når vi skal af sted(:
Om jeg mon får det dårligt, eller om det kommer til at gå godt(:

Så I for resten "Stjerner på vippen." ?
Jeg synes, det var sjovt at se. Men hold da op, jeg turde ikke springe fra en vippe og lave sådan nogen spring. Ja okay, jeg tør ikke engang springe fra 1 meter vippen pga. min højdeskræk.
Engang turde jeg god springe fra 1 meter vippen, og jeg turde og lave et hovedspring derfra(:
Jer der så det, hvad synes I om programmet(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hvordan gik biografturen og hvad var I inde og se? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gik heldigvis godt(:
      Vi var til forpremiere for The Mortal Instruments. Du kan se mere om det i mit nyeste indlæg(:

      Slet