lørdag den 17. august 2013

Min lille hundemodel


Fox er blevet udvalgt sammen med nogen andre hunde er blevet udvalgt ud af over 60 hunde til at være model for hjemmesiden Q-Pet

Der er lidt over en uge til, vi skal hen og have taget billeder med Fox.
Der skal tages billede med halsbånd, sele, legetøj og deres egen hund.

Jeg er så glad over, at Fox blev udvalgt ud af så mange hunde.
Jeg glæder mig virkelig til, vi skal over og have taget billeder med lille Fox(:

Jeg har gået spændt og ventet i ca. en uge for at få svar på, om Fox var en af dem, der blev valgt, og igår fik jeg den gode nyhed(:
Jeg var næsten ved at græde af glæde, så meget betyder det for mig(:

For resten er Fox inde på hjemmesiden Smartdog.dk
med de 2 billeder jeg tog af ham med den sele, vi anmeldte.
Det er Her man kan se billederne. Man skal bare trykke videre for at se hans billeder(:

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Stort tillykke! Fox er sej <3

    SvarSlet
  2. Super fedt!
    Stort tillykke til jer (:

    SvarSlet
  3. 1000 tak til jer begge 2(:
    Jeg er så glad for, at han blev en af dem, der blev valgt(:

    SvarSlet