lørdag den 3. august 2013

Mary-Kate og Ashley filmene


Da jeg var lille, der var jeg vild med Mary-Kate og Ashley Olsen.
Jeg så mange af deres film.

De 2 der var mine ynglings var

Pastport to Paris

 
Den har jeg set rigtig mange gange.
 
Min anden ynglings var
 
Holiday in the sun
 
 
Her var de så blevet ældre. Og det synes jeg var sjovt at se.
 
Efter der ja så synes jeg ikke, der kom så mange gode film med dem længere.
De begyndte at blive kendt for mode og sådan, og der har jeg ikke fuldt med.
 
Men filmene var gode.
 
Der var bla. også
 
Billboard dad
 
 
Switching goals
 
 
Winning London
 
 
Så I deres film dengang?
Og havde I en ynglings?
 
Kram Heidi(:
 
 

12 kommentarer:

  1. Åh det bringer så mange minder frem :'D Jeg elskede de film.

    SvarSlet
  2. åh, jeg elskede filmene - havde faktisk også bøgerne da jeg var mindre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej ja, der var da også bøger med dem.
      Det havde jeg helt glemt.
      Jeg havde vist en eller to.
      Jeg tror, jeg fik læst lidt i den ene, men synes ikke, den fangede mig.

      Slet
  3. Jaaa, Winning London og Holiday In The Sun så jeg rigtig meget! Og jeg læste også MKA bøgerne! :')

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også set Winning London. Men det var vist kun 1 gang. Men Holiday in the sun har jeg set mange gange(:

      Slet
  4. Har faktisk aldrig set en Mary-Kate og Ashley film.. Men det tror jeg helt sikker jeg vil gøre ;))

    http://resofikka.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. De er virkelig også gode, synes jeg(:

      Slet
  5. Elsker filmene!

    http://ellenhojlund.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Elskede de film - der hvor de er i london og paris :D

    http://sofiekn.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den i Paris er jeg også bare vild med.
      Ej må snart skaffe mig den film igen, fordi får helt lyst til at se den(:

      Slet