onsdag den 28. august 2013

I love my Canon


Jeg er virkelig glad for, at jeg tilbage i marts investerede i mit Canon kamera.
Jeg er så glad for det.

Jeg er vild med, at det tager så gode billeder.
Gang på gang bliver jeg overrasket over, hvor god kvalitet billederne er i.

Jeg har slet ikke lært alle funktioner på kameraet. Jeg har lært dem, jeg sådan har behov for lige nu.
Jeg tager bare billeder for sjov, så jeg er godt tilfreds med de funktioner, jeg bruger(:

 
 
 
Da vi var i Jylland, der tog jeg disse billeder af skyerne.
Jeg synes, det ser så smukt ud med de hvide og grålige farver, der ligesom blander sig sammen.
 
Efter jeg har fået mit Canon, der er jeg også begyndt at tage sådan nogen billeder af skyer, natur osv, fordi man får et rigtig flot resultat.
 
Jeg redigerer ikke nogen af mine billeder, fordi jeg faktisk ikke kan finde ud af det.
Men jeg er også godt tilfreds uden, at de er redigereret.
Jeg kan godt lide, at et billede er, som det blev taget(:
 
Mit videokamera er også fra mærket Canon.
Og jeg er rigtig godt tilfreds med begge ting derfra(:
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Canon tager også bare kanon billeder!
    Tænkte på om du ville følges? Du kan skrive en kommentar til mit seneste indlæg hvis du vil :-)
    Knus livsofiek.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også, at Canon tager gode billeder(:
      Jeg vil meget gerne følges(:
      Skal det være via bloglovin eller Google Friend Connect?

      Slet
    2. Følger dig via gfc nu og venter på du følger igen :-)

      Slet
    3. Mange tak. Jeg går straks ind og følger dig tilbage(:

      Slet