onsdag den 7. august 2013

En ny ven


Simba og Nala har fået en ny ven.
Vi har ikke fået et dyr mere. Det er en af naboernes katte, de er blevet venner med.

Simba og katten ligger tit ude på vores terasse sammen og bare ligger der.
Når katten snuser til Simba, så får han altid lidt et chok.

En nat der troede jeg næsten, at de holdte katte-forsamlings møde.
Fordi der stod Simba, Nala og naboens kat ude på parkeringspladsen.

I nat der så jeg, at Nala og katten var sammen på parkeringspladsen, og så så jeg, at de løb rundt og legede med hinanden. Det var så sødt.

Jeg synes, det er sødt, at de er blevet gode venner med en anden kat.
De er ofte sammen med den kat. Hver dag er den ude på vores terasse med Simba.
Det er altid hen imod aftnen, de ligger der.

Simba er normalt ikke glad for fremmede katte, så første gang vi så de begge var derude, blev vi meget overrasket, da det ikke ligner Simba.

Jeg synes ikke, man tit ser at katte leger med andre katte, som de ikke bor i hus med.

Men jeg synes i hvert fald, at det er så sødt, at de 3 kan så godt sammen(:
Og så ser den kat bare så sød ud(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar