søndag den 25. august 2013

Lad mig nu få det bedre


Sikke en dag.
Jeg har haft det dårligt hele dagen.
Jeg har haft kvalme, ondt i hoved, maven og ryggen.
Efter vi havde gået en tur med hundene, spist morgenmad og handlet, så gik jeg igen ind for at sove, fordi jeg var så træt. Nu ligger jeg igen i sengen, da jeg har så ondt.
Caspers mor er kommet for at hente Donna, men jeg har det så skidt, at jeg ikke kan holde ud at være oppe:/


Billede tog jeg oppe ved min mor.

Skal i bad her senere, og lige nu aner jeg ikke, hvordan jeg skal få mig selv i bad, fordi jeg ikke kan holde ud at stå for lang tid op. Jeg håber, jeg får det bedre.

Imorgen skal jeg til psykiater, og det kan jeg heller ikke helt overskue lige nu pga. smerter.
Jeg må tage en dag af gangen og håbe, at jeg får det bedre her senere.

Nala ligger herinde i soveværelset med mig. Hun har igen været oppe og rode i biler, fordi hun er sort. Hun står op af dækkene og fanger mus, da hun får dem jagt derop af en eller anden grund.
Men det hjælper ikke at tage hende i bad, det har vi før prøvet.

Kram Heidi(:

2 kommentarer: