søndag den 25. august 2013

Sengetøj med Mickey Mouse


På torsdag har Lidl sengetøj med Mickey Mouse og Minnie Mouse.
Det er sådan noget sengetøj, hvor de ligesom hører sammen.

 
Det er i voksen størrelse. Og det koster 169kr for et stk. hovedpudebetræk og dynebetræk.
Jeg synes også, de kan gå hver for sig. Så det er bare en bonus, at de ligesom passer sammen, synes jeg.
 
Jeg skal dog ikke selv have et sæt, fordi jeg køber ikke hvide sengetøj, fordi jeg er på (mystisk vis) god til at komme til at spilde på mit sengetøj eller gøre det beskidt.
 
Men jeg synes, at sengesættende er utrolig søde(:
Jeg blev helt vild, da jeg så, at de fik det på torsdag. Sådan er jeg med Disney.
Også selvom jeg ikke selv skal købe det(:
 
Kram Heidi(:

7 kommentarer:

  1. Åh, hvor er det sødt. :D Ville gerne købe det, men skal lige spare mine penge i næste måned. :)

    SvarSlet
  2. jeg ville elske at ha' det, men min kæreste ville ende ud med minnie-delen.. det er han vidst ikke tilfreds med :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det ville min kæreste faktisk også.
      Og tror bestemt heller ikke, han ville blive begejstret for det, heh(:

      Slet
  3. det er så sødt :)

    http://sofiekn.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Er dejligt at se, at jeg ikke er den eneste, der synes, det er sødt(:

    SvarSlet