mandag den 5. august 2013

Jeg kom næsten for sent


Idag har jeg været ved psykiateren.
Jeg skal blive på det antal piller, jeg får. Da det har haft en virkning.
Jeg har stadig mange tvangstanker, men jeg har fået det bedre på nogen punkter.

Næste gang skal vi tale om, hvor meget tvangstankerne fylder.
Det har vi jo talt om, men det er mere , men det skal vi gå mere i dybden med.

Det var godt at være deroppe igen og få talt med hende(:
Men jeg var tæt på at komme for sent. Jeg kom lidt senere ud af døren end, jeg havde planlagt.
Og så skulle jeg finde en parkeringsplads. Der var næsten fyldt op osv. Men jeg nåede det lige præcis(:

Jeg skal snart hente Casper fra arbejde af. Han får før fri end, vi havde regnet med(:
På torsdag når jeg skal til tandlæge, skal jeg ikke bruge bilen, da det er i gå afstand derover, så der skal jeg ikke tideligt op for at køre Casper på arbejde. men skal alligevel tidligt op, da det er en tid om morgen, jeg har fået.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar