tirsdag den 6. august 2013

Lidt bøger med posten


I morges da jeg og Casper havde været ude og gå en lang tur med Fox og vi kom hjem, så kom pakkeposten lige efter. Så det var godt, vi lige var kommet hjem, ellers havde jeg måtte vente med at hente pakken til imorgen. Men jeg modtog disse 2 bøger.

 
Den til venstre er Dyrestemmer Min kommunikation med dyrene af Anette Røpke.
 
Den til højre hedder Dragetid af Carol Birch.
 
Efter jeg er færdig med at læse den bog, jeg er i gang med nu, så vil jeg gå i gang med Dyrestemmer.
Den kan jeg næsten ikke vente med at komme i gang med(:
 
I får selvfølgelig anmeldelse af begge bøger, når jeg får læst dem(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at læse din anmeldelse af dyrestemmer. En bog jeg sikkert godt kunne være interesseret i :-)

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for at høre, du glæder dig til(:
    Er dejligt, når man kan anbefale noget til folk(:

    SvarSlet