tirsdag den 27. august 2013

Den dejligste søster


Har jeg lige den dejligste søster eller hvad(:?
Min tvillingsøster Kamilla ( Hendes blog ses Her )
skrev igår, at hun gerne ville købe bogen 3096 dage, som handler om Natascha Kampusch.

 
Kamilla vidste, at jeg gerne ville læse bogen.
Jeg blev virkelig glad, da hun skrev til mig og sagde, hun ville købe den til mig(:
Normalt går jeg ikke så meget op i, om jeg har bøgerne, jeg læser, eller om det er en, jeg låner.
Men der er nogen få bøger, som jeg gerne vil have på min hylde med bøger.
Denne er en af dem.
 
Jeg glæder mig meget til at læse den(:
For mange år siden læste jeg en bog, der vist handlede om, at hun forsvandt.
Det var ikke en bog, hun havde skrevet, men en journalist.
Man fik jo ikke detaljer at vide om, hvordan det var og sådan.
Men den var også god og rørende.
Men den her bog er hendes egen beretning, så det tror jeg bliver noget andet at læse end den anden bog, hvor en fortalte om historien.
 
Er der nogen af jer, der har læst 3096 dage(:?
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Lucky you! Jeg ville også super gerne læse den. Man har jo hørt så meget i medierne om det hele, og det må være utrolig interessant at læse om det hele fra hendes synspunkt. Det er trods alt hende, der har været i gennem det hele. Jeg overvejer også at anskaffe mig den.

    Held og lykke med læsningen!

    - Benedikte
    http://variousblogging.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan har jeg det også.
      Jeg vil nemlig gerne læse det, hvor det er hendes version(:

      Slet
  2. Jeg vil også rigtig gerne eje denne bog, men jeg har 4-5 bøger, jeg gerne ville eje, og pengene er der ikke lige selvom priserne er ret lave.. Jeg håber, den er spændende! :-) (Uden at det skal lyde forkert)

    // www.millelove.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender det godt.
      Der er også nogen ting, jeg gerne vil have, men nogen gange skal pengene bare bruges på andre ting.
      Jeg håber også, den er god(:
      Det lyder i hvert fald sådan.

      Slet