lørdag den 31. august 2013

En smuk buket til en smuk pige


Det var ved at være lang tid siden, vi sidst havde lagt blomster på Frejas grav.
Ikke fordi vi ikke har besøgt hendes grav, for det har vi nemlig.

Men der hvor hendes grav er, var der en, der havde ordnet nogen hække, og så havde han smidt det der omkring. Jeg havde prøvet at skubbe det væk fra hendes grav og sådan, men der var for meget.

Til mine nye læser, så er Freja en dejlig killing, vi mistede for 1,5 år siden, da hun blev kørt ned, da hun var 8 måneder. Freja ligger begravet nede bagved den store græsplæne, der hører til lejlighederne.

En dag gik jeg derned med Fox, og der opdagede jeg, at de grene heldigvis var forsvundet.
Hvor blev jeg bare glad for at se det. Så da jeg var i fakta og de første 100 kunder fik en buket roser, ( Var pga. det var en ny butik) så vidste jeg godt, hvem der skulle have den. Den skulle selvfølgelig lægges på Frejas grav.

 
Hver gang jeg er dernede, så sidder jeg og snakker til hende.
Fortæller hvordan det går, om hendes mor ( Vores Nala) er med dernede og
hvad der ellers sker.
Det er så hårdt for mig.
Jeg bryder mig ikke om at tænke på den dag, hun døde, fordi den dag var et mareridt.
Et mareridt jeg havde lyst til at vågne op af.
 
Nala minder på så mange måder om Freja.
Selvom de ikke havde samme farve, så er der bare et eller andet i væremåden også i udseendet med øjnene, kropsformen og sådan.
 
Jeg er glad for, at vi nu kan lægge blomster til hende igen, fordi det fortjener hun(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar