onsdag den 21. august 2013

The Mortal Instruments


Jeg og Casper var her til aftes i biografen til forpremiere på filmen The Mortal Instruments.
Jeg har vidst i 2 måneder, vi skulle i biografen, så jeg havde vænnet mig til tanken om det.
Men jeg var nervøs inden, vi kom derind, fordi jeg var bange for, om jeg ville få det psykisk dårligt.

Der var sket en fejl med billetterne, så vi fik nogen andre sæder, så vi endte med at sidde ude i siden, og det var jeg rigtig godt tilfreds med, fordi så følte jeg mig ikke indelukket og klemt sammen.
Så jeg fik det ikke psykisk dårligt derinde(:

 
Mig fra i aftes. Man kan ikke rigtig se det røde skær i mit hår på billede.
Men der er rødt i mit hår.
 
 
Vi fik hver en chips pose og en flaske fra AQUA D'OR.
Det var en af deres nyheder, hvor det var med blid brus med hyldeblomst og æble.
Jeg synes, den smagte godt. Vi fik også en Haribo pose hver.
 
Der var rigtig pyntet op med rød løber, duge på borderne, sterinlys rundt omkring, små stjerner på bordene osv.
 
 
Inden filmen startede, der kom nogen medarbejder ind og trak nogen numre på sidepladserne, hvor man så vandt bogen som filmen er baseret på og en T-shirt.
Vi vandt ikke, men jeg har også selv bogen, så det gjorde ikke noget(:
 
En god ting var, der ikke var reklamer til at starte med.
Det hader jeg nemlig.
 
Filmen var rigtig god.
Jeg kan godt lide det med det overnaturlige som vampyrer, dæmoner, vareulve osv.
Der kom nogen sjove replikker engang imellem, så hele salen grinede.
Det kunne jeg rigtig godt lide.
Og jeg nåede også at få nogen chok igennem filmen.
Den var utrolig spændende.
Jeg kan klart anbefale filmen(:
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Det var et enormt hyggeligt arrangement - og jeg tror faktisk, jeg så dig derude :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var virkelig hyggeligt(:
      Ej hvor sjovt, at du nok så mig(:

      Slet
  2. Jeg skal også bare ind og se den hurtigst muligt. En klassekammerat og jeg skal nok ind og se den sammen, vi har begge to læst bøgerne, jeg er i gang med den femte :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor lyder det hyggeligt(:
      Du skal glæde dig til at se den. Jeg synes i hvert fald, den var rigtig god(:

      Slet