onsdag den 21. august 2013

Åd en bændelorm


Jeg er tit inde på Ekstrabladet.dk for at læse nyheder.
Jeg har flere gange læst en artikel, hvor jeg har tænkt " Hvor dum kan man lige være?"
Og sådan tænkte jeg også igår, da jeg læste en artikel derinde.

En kvinde i Amerika havde købt en bændelorm igennem nettet og spist den, fordi hun håbede på, hun ville tabe sig. Hun havde åbenbart troet, at hun ville tabe sig ved at, der levede en orm indeni hende, så de var 2 til at fordøje det, hun spiste.

Først og fremmest tænkte jeg " Hvor dum har man lov til at være?"
Og så var min anden tanke " Hvem og hvorfor sælger man lige bændelorm på nettet?"

Hun endte med at få det dårligt, hvor hun gik til lægen, hvor han ikke vidste, hvad han skulle gøre, så han ringede til sundhedsmyndighederne. Hun får nu piller imod parasitten.

Jeg ved godt, mange prøver alle mulige ting for at tabe sig. Men ligefrem en bændelorm?
Jeg ville ikke engang røre ved sådan en, og tænk så at skulle spise den:/
Men hvis I har lyst til at læse hele artiklen, så kan I læse den Her

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. EJ hvor dum (og desperat??) kan man dog liige være! Det en parasit.. der er nok en grund til at den ikke skal være indeni en.. føj altså :(

    Måske hun bare burde igang med at spise sundt og dyrke motion.. nogle folk vil bare springe over hvor gærdet er lavest. Håber hun har lært af dét..

    SvarSlet
    Svar
    1. At man ikke kan tænke sig til, at det ikke vil være sundt at spise sådan en, ja det forstår jeg ikke.
      Men også det at man heller vil købe en bændelorm og så spise den, end at tage sig en løbe tur. Jeg ved godt, der er nogen, der har svære ved at tabe sig end andre, blandt andet mig selv, men jeg ville altså ikke spise en bændelorm uanset hvad(:

      Slet