mandag den 19. august 2013

PINLIGT


I dag skal jeg og Casper i Hadsund dyrehave.
Jeg elsker at være der og fodre hjortene med gulerødder.
Og så elsker jeg også at være inde ved gederne.
Jeg tager mit Canon kamera med, så jeg forhåbentlig kan få taget nogle gode billeder(:

Idag skal jeg have farvet mit hår. Det bliver brunt og der bliver nok lidt rødt skær i.
Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at se ud.
Det er min mor, der skal farve det på mig(:

Jeg skal også på apoteket idag. Lægen havde glemt at godkende min recept, så den var ikke blevet lagt ud, da jeg var på apoteket i lørdags.
Jeg ved ikke, om jeg overhoved tør gå op på det apotek igen.
Fordi da jeg var derover i lørdags for at hente mine p-piller, som åbenbart ikke var kommet, så da hun gik sagde damen " Men jeg har kondomer, hvis det er for en overgang?"
Hold da op, hvor blev jeg pinlig berørt. Heldigvis var der ikke andre på apoteket udover jeg og Casper, men alligevel blev jeg altså pinlig berørt.
Jeg er ikke pinlig over, at jeg skal købe p-piller, men når en står og siger udover hele butikken, at hun har kondomer i stedet for, så er det pinligt.

Om lidt skal vi ud og gå en lang tur med alle 3 hunde og  bagefter skal vi ned og købe gulerødder til de kære hjorte(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. Ej hvor pinligt:/
    Heldigvis er dette den eneste gang, jeg har oplevet sådan noget.
    Ellers synes jeg, de plejer at være diskrete(:

    SvarSlet