onsdag den 31. oktober 2012

En lille sød gave + lækker gulerodskage



Det var hyggeligt at have besøg af Caspers mor og bror.
Vi fik en sød lille gave af hans mor.

 
Et lys og en sød stjerne til at lyset skal stå i.
Vi har tit sterinlys tændt herhjemme om vinteren, så det var en rigtig god gave(:
Og stjernen er rigtig jule-agtig synes jeg.
Så den skal nok pynte her til jul(:
 
Vores gulerodskage blev rigitg lækker.
 
 
Man ligger slet ikke mærke til, at der er gulerødder i.
Inden vi fik kage, gik vi en tur med Fox.
Det var rigtig hyggeligt(:
 
Nu er jeg også træt.
Efter vi stillede uret en time tilbage, har jeg været træt tidligt de sidste par aftner.
Så går nok ikke alt for længe, før jeg går i seng.
 
Husk min blog har en facebook side, som I meget gerne må gå ind og synes godt om(:
I finder den Her
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar