onsdag den 10. oktober 2012

Glæder mig til i aften



Hvor jeg dog glæder mig til i aften.
Der skal jeg nemlig til kundeaften i Z-up med min veninde, Pernille.
Jeg har glædet mig lige siden tirsdag i sidste uge, hvor vi aftalte, vi skulle med til det(:
Det bliver rart at komme ud og lave noget.
Jeg skriver selvfølgelig et indlæg i aften eller imorgen og fortæller jer om det(:

Der sker ikke så meget for tiden. Jo, vi lavede jo græskarmand igår.
Men jeg ser meget fjernsyn. Jeg er jo helt bidt af Mig og min mor.
Og så går jeg og Casper nogle gode lange ture med Fox(:

Idag skal jeg i bad, nå at have vasket og tørret den ponsho, jeg skal have på i aften.
Håber virkelig, den når at tørre. Ellers aner jeg ikke, hvad jeg gør. ang tøj.
Selvfølgelig har jeg fundet ud af, hvilken taske jeg skal have med.
Og jeg var slet ikke i tvivl. Det er min brune Louis Vuitton taske(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar