lørdag den 27. oktober 2012

Fødselsdags barn



Vi startede med at gå en dejlig lang morgentur med Fox.
Og det var godt nok koldt udenfor. Jeg havde både hue og vanter på.
Men det var dejligt at gå tur alligevel.

Her senere skal vi i bilka med Caspers mor.
Rigtig skulle jeg ikke med, da jeg ikke havde det godt psykisk, men idag har jeg det bedre.

Vi har ikke spist morgenmad endnu, da vi vågnede sent, men vi skal have hjemmebagte boller, som vi bagte igår. Og de smager bare så godt(:

 
Gammelt billede af mig og Julie.


Min lillesøster har fødselsdag idag, og hun bliver 8 år. Jeg synes, tiden går så hurtig.
Det er helt ufatteligt, hun allerede er 8 år. Jeg har haft ringet og sagt tillykke til hende(:

Senere idag kommer indlægget med anmeldelsen af 2 covers.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar