lørdag den 13. oktober 2012

Lidt blandet herfra



Casper tog tidligt afsted i morges, og er først hjemme ved 9 tiden her i aften, da han har været til kamp hele dagen. Og det er i jylland, så tager 2 timer at komme frem og tilbage.

Jeg sov rigtig længe. Til kl. halv tolv. Så talte jeg i tlf med min mor.
Og jeg har så set fjernsyn.
Jeg har siddet og malet. For lang tid siden havde de sådan nogle "malerier" med tal på, så børn ved, hvad farve der skal males hvor. Jeg elsker at male og tegne, men jeg er ikke så god til det, så jeg synes, dette var en rigtig god ide til mig. Nogen vil synes, det er barnligt, men når jeg ikke er så god til at lave motiver selv osv, så er dette en oplagt mulighed.
Jeg er nået ret langt med maleriet idag(: Mens sad jeg og hørte til fjernsynet, der kørte med tegnefilm i bagrunden. Jeg ser aldrig tegnefilm, men her synes jeg, det var hyggeligt.
Mens sad jeg og drak tranebær saft. Og nej, det er ikke den med meget sukker.
Normalt drikker jeg aldrig saft, pga. der er alt for meget sukker i, men denne her er der ikke mange kalorier osv i. Så den passer jo perfekt. Samtidig hjælper tranebær på blærebetændelse. Ved´ikke, om jeg har blærebetændelse, men førhen kunne jeg have blærebetændelse mange gange om året.
Og så kan det hjælpe med at nedsætte ens kolstreroltal.

Jeg er begyndt at gå op i sunde ting, hvordan de kan påvirke ens krop.
Fx. valnødder kan også hjælpe med at nedsætte kolsteroltallet. og ja, det ved jeg godt, at, at tabe sig også gør. Men nu er jeg mere bevidst om, hvilke sunde ting, jeg skal fokuserer mere på(:

Fox er blevet mere sig selv idag. Igår var han meget træt. Han sad og stirrede ud i luften, gad ikke spise, gad ikke snuse til kattene, når de kom ind, men han er sig selv igen, og hvor er det dejligt at have min lille glade Fox igen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar