onsdag den 31. oktober 2012

CSI Las Vegas sæson 11



Idag har vi fået CSI Las Vegas sæson 11.
Vi har set CSI Miami og CSI New York af de nyeste sæsoner.
Vi havde nogle serier som vi byttede i en butik, hvor vi fik denne her CSI.
Den er helt ny, så den er ikke brugt, selvom man kan købe brugte film og serier i den butik.



Jeg har glædet mig så meget på at få den.
Vi fik besked om, den nok ville komme i butikken i fredags, men der havde de ikke modtaget den, men det havde de igår.

Jeg kan bedst lide CSI Las Vegas, hvor Casper bedst kan lide CSI Miami.
Så kan jeg strege den af listen under "Ting jeg vil købe i år."

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Har ikke set CSI endnu, men regner med at den er den næste serie på listen! Indtil følger jeg kun jo også kun med i Bones, Mentalist, Greys Anatomy, House, Private Grace, Desperate Housewives osv osv :P

    God fornøjelse!! :D

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Jeg følger også med i Bones, Mentalist og House(:

    SvarSlet
  3. Haha, de er nemlig også såååå gode :P

    SvarSlet
  4. Ja, det er de(:
    Elsker krimi serier.

    SvarSlet