lørdag den 6. oktober 2012

Ikea køb



Idag var vi i Ikea bare for at kigge.
Det gør vi nogle gange, og selvfølgelig fik vi købt nogle små ting.
Vi fik købt 2 opvaskerbørster som kostede 4 kr for 2.
Dem køber vi altid i Ikea, fordi jeg synes ofte, dem fra Brugsen og Føtex osv er ret dårlige pga. børsterne, men de her er jeg tilfredse med, og så kun 4 kr for 2, og så kan man få dem i forskellige farver, så pynter det samtidig(: Men dem har jeg dog ikke taget billede af.

 
Jeg fik købt noget gavepapir.
Jeg elsker at købe gavepapir, gaveæsker osv.
Elsker at gøre lidt ud af gaverne.
 
 
Trædimsen er en til at have en håndsæbe liggende på.
Den kostede oprigtig 39kr, så var den sat ned til 9 kr og så 7 kr.
 
Og så fik jeg en smuk kop af Casper.
Den er ret stor, så der kan være en del kakao i den til de kolde vinteraftner(:
Det er faktisk en julekop stod der, men jeg synes nu, den kan bruges året rundt.
 
Ikea havde fået juleting som gavepapir, gaveæsker, julekugler osv.
Iih hvor det kriblede i mine fingre.
Elsker juleting.
 
Men den 23 oktober når jeg og min søster har en dag sammen i Odense, skal vi helt sikkert derind, og jeg skal helt klart have købt nogle af gaveæskerne.
Jeg elsker specielt gaveæsker(:
 
Kram Heidi(:
 

2 kommentarer:

  1. Det er altid hyggeligt at være i Ikea :)
    Sikke nogle fine ting I har fået købt :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det synes jeg også.
    Og mange tak(:

    SvarSlet