fredag den 12. oktober 2012

Jeg elsker jer



Til mine kære dyr<3

Jeg elsker jer, fordi I elsker mig.
Jeg elsker jer, fordi I elsker mig, som den jeg er, om jeg går i nattøj, har uldent hår, med eller uden sminke. Jeg elsker jer, fordi I elsker mig, som jeg er.

Jeg elsker jer, fordi I kommer op og ligger ved mig i sengen.
Jeg elsker, at I får mig til at grine.

Jeg elsker jer, fordi I har de bedste personligheder.
Jeg elsker jer, fordi I har hver jeres personligheder.

Jeg elsker jer, fordi I er så kærlige og godsindet.
Jeg elsker jer, fordi I er sjove, og at I kan finde på at gøre sjove og underlige ting.



Folk kan ikke komme og fortælle mig, at dyr ikke har en personlighed, fordi I er beviset på, at dyr netop har en personlighed, og at 2 dyr ikke er ens. I er så forskellige, men alligevel er I så ens.



Når der er mad, så er I der lige pludselig, og Simba og Nala, I har en evne til at vide, hvornår der er aftensmad, fordi så skal I pludselig indenfor.
Og du Fox du er så klog, når jeg træner med dig, så ved du ofte, hvad tingene går ud på, når vi øver nye ting.



Folk ser ikke det, jeg ser.
For andre er I almindelige dyr, for mig er I mine børn, mine små babyer, mine fantastiske dyr.

Når folk roser jer, bliver jeg stolt, fordi så kan folk se lidt af det, jeg ser.

Jeg elsker jer, fordi I er jer<3

Kram jeres mor<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar