fredag den 12. oktober 2012

Så er det sket



Jeg aflevererede Fox i morges ved dyrelægen.
Jeg var der, da han fik den beroligende sprøjte, og så nogle timer efter hentede Casper ham.

Da Fox kom hjem var han vågen, men han var meget træt, og han sad bare og stirrede ud i luften, og han ville gerne slikke sig i sit sår, som han ikke må.
Det ser rigtig fint ud.
Han fik samtidig klippet sine klør, da han nu var ved dyrelægen, og kan se på kvitteringen, at de ikke havde taget det med i prisen. Og det synes jeg er så sødt af dem. Men nu har vi også været der rigtig mange gange.
Og jeg mener mange gange.

Fox er stadig ret træt. Han er ligeglad med kattene, og tro mig, han plejer at rende rundt og snuse dem i røven. Nu er det mere Fox, der er interessant for Simba. Simba lå lige og snuste lidt til Fox.

Jeg er glad for, det er gået godt(:

Husk nu at deltag i min give away, hvor man kan vinde nogle lækre produkter fra Badeanstalten(:
I finder den lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar