torsdag den 11. oktober 2012

Smukke smykker



Jeg har modtaget nogle utrolig smukke smykke fra Werring

Smykkerne lå i en smuk lille satin pose.

 
 
Så modtog jeg disse skønne øreringe.
Det er nogle, jeg vil bruge til et helt sort outfit.
Fordi så pifter den røde farve lige ens outfit op. Og det tror jeg vil se rigtig godt ud.
 
 
Så modtog jeg denne smukke halskæde.
Der er en terning som vedhæng. Og det er en meget enkel halskæde,
og det kan jeg rigtig godt lide, fordi så kan man bruge den til alt.
Om det er et smykke, man fx. bruger hver dag, eller til at have på i biografen eller en stor familiefest.
 
 
De har en masse forskellige slags smykker. Og noget jeg ikke ser så tit på smykke hjemmeside, er ankelkæder, og det har de her, og så har de nogle rigtig smukke ankelkæder.
 
De har også læderarmbånd og læderhalskæder, hvis du er til det mere rå look.
De har fx. også perlesmykker, koral og glassmykker.
De har et meget bredt udvælg derinde.
 
Men du kan også følge dem via. deres facebook side, som du finder Her
Jeg kan helt sikkert anbefale denne hjemmeside, da deres smykker virker og ser ud til at være af ordentlig kvalitet, men samtidig er de virkelig smukke.
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 

6 kommentarer:

  1. Okay, er ret vild med de øreringe! :)

    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de da flotte :) Er især vild med halskæden :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Sikke nogle smukke øreringe :-)

    Var lige hurtigt inde og se på deres hjemmeside, og de har BÅDE ankelkæder og tåringe - så kan jeg da ikke andet end blive fristet :-D

    SvarSlet
  4. Det havde jeg slet ikke set.
    Men det ser man sjældent, så det er kun dejligt(:

    SvarSlet