torsdag den 11. april 2013

Øv


Sikke en nat det har været. Vågnede hver time, og så havde jeg svært ved at falde i søvn, da jeg ikke følte, jeg var ordentlig træt.
Så havde jeg et rigtig dårligt maridt. Øv. Men jeg fik da sovet længe.

Men så fik jeg en sms af Casper, han skal være på arbejdet helt til luk. Så det er virkelig træls:(
Jeg håber bare, at tiden går hurtig. Jeg kan nogen gange godt komme til at kede mig, når han er på arbejde i mange timer. Jeg har ikke bilen idag. Øv. Men jeg regner med at gå udenfor med Simba og Fox og børste dem senere idag, da de fælder rigtig meget. Nala fælder ikke, så hun skal ikke børstet. Igår øvede jeg og Casper et nyt tricks med Fox, så det vil jeg øve videre på med ham idag.
Jeg elsker at træne med Fox. Han er så lærdom(:

Jeg regner med, jeg skal have farvet mit hår imorgen. Det bliver spændende at se mit hår som sort igen(:

Det var bare et kort indlæg fra mig af(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Uh, hvor jeg kender følelsen. :( Har haft et par uger, hvor klokken var henad 6-7 om morgenen, før jeg faldt i søvn. Man bliver vanvittig! Forleden var jeg så desperat, at jeg var klar til at flå hovedet af. I nat faldt jeg dog gudskelov i søvn 'allerede' ved 2-tiden. Det er lige fra den ene yderlighed til den anden. Under blærebetændelsen kunne jeg ikke holde mig vågen. Jeg håber dog, søvnen i nat er tegn på mere normale tilstande. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må virkelig være træls at falde så sent i søvn om morgnen. Det forstår jeg godt, du håber(:
      Er virkelig træls bare at ligge vågen og ikke kan sove:/

      Slet