søndag den 7. april 2013

Hugo spil


Jeg har nævnt det før, og jeg nævner det igen.
På nogle punkter er jeg bare barnlig, og det tror jeg ikke, jeg stopper med.

Da jeg var lille spillede jeg meget Hugo på computeren og playstationen.
Jeg elskede det, og jeg savner det faktisk.

 
Så igår da vi var i bilka, opdagede jeg disse 2 spil.
Det ene er fra, da jeg var barn, og det andet et nyt et.
Jeg fik dem af Casper.
 
Da vi kom hjem gik jeg straks i gang med at spille det, fra jeg var barn.
Man skulle tro, det var let, da det er til børn, men hold da op, hvor var jeg dårlig i starten.
Jeg kan ikke lide, at jeg ikke er god til sådan nogle spil, så jeg blev ved med at spille, selvom jeg døde hele tiden. Men til sidst blev jeg okay god. Og det er et utrolig sjovt spil.
Jeg vil også spille lidt idag, da jeg er lidt afhængig af det(:
 
Ja, jeg er barnlig, men det skal man også have lov til at være.
Der er bare nogen ting fra min barndom, der ligesom hænger ved, som jeg stadigvæk er vilde med(:
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar