torsdag den 4. april 2013

2 vindere er fundet


Så er det idag, der skulle findes 2 vindere af min give away med en duftfrisker/lugtfjerner.
Først vil jeg sige 1000 tak til Poo-Pourri for at have sponsoreret denne fine give away.
Og 1000 tak til jer der ville være med(:

Jeg har brugt random.org for at finde de 2 vindere.

Den første blev nr. 3 og det er Marlene Høj
STORT tillykke til dig(:

Den anden blev nr. 11, og der gemmer bloggen Tiiner.dk sig bag.
Og STORT tillykke til dig(:

Jeg kontakter jer begge to med det samme(:

Da jeg skulle trække den første vinder, blev jeg nødt til at trække om, da personen ikke havde overholdt alle reglerne, men disse 2 vindere har overholdt reglerne(:
Bare husk det til en anden gang, da det er ærgeligt for personen, som rigtigt ville have vundet.

Husk jeg stadig har en give away kørende. Den kan I finde i venstre side af min blog.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderen!

    Tjek gerne vores blog ud og smid også gerne en kommentar - http://livsalling.bloggersdelight.dk/

    Kram fra Liv og Cecilie

    SvarSlet