mandag den 22. april 2013

Film eller serier?


Engang så jeg faktisk ikke så meget serier. Der så jeg mere film.
Da jeg var fx. 16 år var det sjældent, jeg så en serie.
Jeg fulgte da med i Nynne og Forbrydelsen, men jeg købte ikke serier og så dem.

Nu ser jeg ikke så tit film. Men jeg ser meget serier.
Det jeg godt kan lide ved at følge med i en serie er, at man følger personerne i et godt stykke i deres liv, arbejde, osv. I en film så slutter den efter ca. 1.5 time, og så er der ikke mere der.
Men en serie kan man følge dem igennem tiden, igennem årene, hvordan de forandrer sig, hvordan der kommer nye mennesker ind i deres liv og sådan. Det er det, jeg godt kan lide ved en serie.
At den forsætter. Ja selvfølgelig får en serie også en ende på et tidspunkt, men så er det bare med at finde en ny serie, hvor man kan følge med.

Jeg kan sagtens se en film. Det er endda hyggeligt at se en film engang imellem, men jeg fortrækker at se en serie.

Er I mest til film eller serier(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar