fredag den 19. april 2013

Film anbefalinger #2


For et par dage siden lavede jeg et indlæg med, hvilke danske film jeg kunne anbefale.
I dette indlæg er det, hvilke udenlandske film jeg kan anbefale at se(:
I kan se Her hvilke danske film, jeg anbefalede.

  • Niceville.
  • Den grønne mil.
  • Cast Away.
  • The dark knight rises.
  • Brüno.
  • Bridget Jones dagbog.
  • Nådeløs hævn.
  • Blade 1,2 og 3.
  • Men in black 1,2 og 3.
Jeg kunne sagtens finde flere film, jeg ville kunne anbefale.
Men her er ihvertfald nogle stykker(:

Jeg får helt lyst til snart at se den grønne mil igen. Det er mange år siden, jeg sidst har set den(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Det er osse nogen gode film, de fleste har jeg set. Elsker især filmen Cast Away med Tom Hanks, han er virkelig en god skuespiller. Filmen The Dark Knight Rises har jeg ikke fået set endnu, men den skal helt sikkert snart ses :)


    XoXo Rikke
    - Kig gerne forbi min blog & deltag i min Give-Away http://sigaards.com

    SvarSlet
  2. Jeg elsker virkelig også Cast Away. Jeg har næsten lige købt filmen, og den var lige så god, som jeg husker den(:
    Jeg kigger forbi din give away med det samme(:

    SvarSlet