søndag den 28. april 2013

Til fødseslsdag


Casper får snart fri, og når han kommer hjem, skal vi til fødsesldag ved min lillebror.
Min oldemor er der også, så hende får jeg også at se(:

Inden vi skal afsted, skal jeg nå at hænge vasketøj op og ordne min brors gaver.
Og så skal jeg selvfølgelig gøre mig klar(:

Imorgen skal jeg til psykiater. Jeg håber på, jeg skal op i en højere dosis i piller, fordi vil gerne have det bedre.
Tirsdag har Casper fødsesldag(: Så hvis han ikke har lukkevagt, så skal vi ud og spise der, men hvis han har lukkevagt, laver jeg noget lækkert morgenmad til os den dag, og så tager vi ud og spiser dagen efter.

Til jer der ikke allerede gør det, må I meget gerne gå ind og like min facebookside, som I finder Her
Og I må også gerne følge mig på bloglovin, som I kan gøre lige Her

Kram Heidi(:

3 kommentarer: