fredag den 5. april 2013

Mine ynglings butikker


I dette indvil vil jeg fortælle jer, hvilke butikker der er mine ynglings butikker, og det er ikke kun modebutikker men bare generelt butikker(:

De ligger ikke i rækkefølge.

Stereo Studio- Jeg elsker at købe serier og film, og jeg har købt rigtig mange serier og film fra Stereo Studio af igennem årene. De har et stort udvalg, synes jeg(:

The & Ide- Det er en butik, hvor der er ting og tøj, men jeg kigger ikke i afdelingen med tøj. Men jeg elsker deres afdeling med ting. De har bla. Ib Laursen og Green Gate. Jeg kigger altid på deres Green Gate ting. De har så utrolig mange fine ting(: De sælger også Summerbird og vist også kaffe og the.



Matas- Jeg elsker Matas. Og det gør jeg, fordi de har et rigtig stort udvalg, og de har bare næsten alt.
Men jeg kan virkelig også godt lide, de har Club Matas, så man kan spare point sammen(:

Søstrene Grene- Jeg elsker at kigge i Søsterne Grene. De har så mange sjove og søde ting. Jeg elsker bla. deres gavepapir. Det er her, jeg har købt gavepapir med Mickey Mouse. Deres ting er ikke særlige dyre, og det kan jeg også rigtig godt lide(:

Det er de butikker, jeg aller bedst kan lide, og ja der er ikke lige nogen tøjbutikker i blandt, og det er, fordi jeg ikke har en ynglings tøjbutik. Men der er selvfølgelig mange andre butikker, jeg også kan lide, men de her er dem, jeg nok allerbedst kan lide(:

Hvilke butikker er jeres ynglings?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Min ynglings butikker må nok være Marc Jacobs, Matas, Vero Moda og Gina tricot. Der er selvfølgelig maaaaange flere butikker der også er gode, men tror disse er mine favorit butikker.

    Tjek gerne min blog og smid en kommentar hvis du lyster - http://livsalling.bloggersdelight.dk/

    Knus Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Vero Moda og Gina Tricot er virkelig også nogle gode butikker(:

      Jeg tager et kig forbi med det samme(:

      Slet