torsdag den 11. april 2013

Hungry


Hungry er en hjemmeside, hvor man kan taste sin adresse ind, og så kommer der grilbarer, sushi steder, sandwich barer og andre lækre spisesteder frem, som ligger tæt på en.

Man kan bestille sin mad igennem Hungry. Man vælger det spisested, man vil bestille mad igennen. Så vælger min sit mad. De tager så kontakt til det spisested, man har valgt derinde.
Og så bliver maden leveret.



Man kan optjene stempler. ( Ligesom ved nogle pizzarier.)
Det er stempler pr. spisested. Fx. jeg skal have 10 stempler ved det samme sted.
Man samler 10 stempler, og så får man en bonusbestilling.

Igår bestilte jeg og Casper mad igennem Hungry
Jeg var spændt på at se, om det var let eller svært at finde ud af.
Vi bestilte mad fra vores lokale grilbar.
Men det var virkelig let at finde ud af derinde.

Jeg kan helt klart anbefale, at man bruger denne hjemmeside til at bestille mad fra.
Jeg vil helt sikkert bruge det igen, da det er så nemt at bruge(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar