lørdag den 13. april 2013

Criminal Minds: Suspect Behavior


Kender I serien Criminal Minds?
Det gør jeg ihvertfald, og jeg har set alle de sæsoner, som er udkommet i Danmark, og det er en rigtig god serie.

En dag inde på Viaplay faldt jeg over en serie, der hedder Criminal Minds: Suspect Behavior.
Først vidste jeg ikke, at de 2 serier har lidt med hinanden at gøre.
Jeg synes, serien lød god, så jeg og Casper gav den en chance.



Så opdager vi, at en der er med i Criminal Minds, også er med i denne serie.
Og hun har samme rolle og samme navn.
De 2 serier minder meget om hinanden, så fandt jeg ud af, at Criminal Minds: Suspect Behavior er en Spin-Off af Criminal Minds.
( Hende der er med i begge serier er ikke med på billede.)

Det synes jeg er ret fedt, da jeg elsker Criminal Minds.
Udover hun er med, er det 2 forskellige serier, der bare minder om hianden.
Da det begge er FBI der rejser rundt og løser mordsager.
Men de personer der er med minder ikke om dem i Criminal Minds, udover hende den ene jo.

Er der nogen af jer, der har set denne serie før?
Jeg kan helt klart anbefale den, hvis man kan lide Criminal Minds.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg har lige læst, at en spin-off serie er, når den er baseret på en (bi)figur fra en eksisterende serie(:
      Så fordi hun er med i Criminal Minds, og hun nu er med i en serie som samme person, er det en spin-off. Sådan har jeg forstået det(:

      Slet
  2. Ja, jeg kender det godt og det er virkelig godt synes jeg. Jeg elsker Criminal minds :-D

    xx,
    hemmeligblogger.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det forstår jeg godt. Gør jeg virkelig også(:

      Slet