tirsdag den 16. april 2013

Mine Disney film


Jeg samler på Disney film. Jeg elsker Disney.
Jeg kan specielt godt lide de gode gamle klassiker, som jeg husker fra, da jeg var barn(:

Men jeg har ikke så mange endnu, men den vokser sig hele tiden større og større(:

 
Her er mine klassikere.
Dem jeg har er:
 
1. Snehvide.
12. Askepot.
13. Alice i eventyrland.
18. Sværdet i stenen.
26. Mesterdetektiven Basilmus.
30. Skønheden og udyret.
31. Aladdin.
33. Pocahontas.
35. Herkules.
37. Tarzan.
 
 
Dem som jeg har, som ikke er klassikere er:
 
Kejserens nye flip 2-  Kronk's nye flip.
Tarzan og Jane. ( Små afsnit.)
Pocahontas 2- Rejsen til Englang.
Skønheden og udyret- Belles magiske varden.
Aladdin- Jafar vender tilbage.
Græs-rødderne.
Klokkeren fra Notre Dame 2.
Askepot 2- Drømmen bliver til virkelighed.
Askepot 3- Tiden skrues tilbage.
 
Guldboksen er med askepot 1,2 og 3.
 
Kram Heidi(:
 

4 kommentarer:

  1. Jeg er også selv Disney samler! Jeg kan dog ikke finde hverken Tarzan eller Mads & Mikkel nogle steder, de synes kun at have 2'erne alle steder og dem giver jeg ærlig talt ikke en hundekiks for.

    Der er bare intet som en god, gammel Disney-film (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor træls, at du ikke kan finde dem:/
      Jeg kan nu også godt lide 2'eren af nogle Disney film(:
      Nej, det er virkelig intet som en god og gammel Disney film(:

      Slet
  2. iih, jeg vil også have snehvide!!! :-D hvis du finder den et sted må du endelig skrive.. :-)

    SvarSlet
  3. Jeg skal nok sige til, hvis jeg finder den et sted(:

    SvarSlet