tirsdag den 2. april 2013

Få 5 coins


Fra den 5 april kan man begynde at samle coins igennem McDonald's.
Du kan få coins ved at Cointune, jackpot i McDonald's restauranter eller ved at scanne dem på nettet.
For dissse coins du får samlet, kan du veksle dem til Coinoffers på McDonald's.

Jeg har igennem McDonald's fået muligheden for at I kan få 5 coins igennem min blog ved at scanne dette billede. Denne coin gælder indtil den 4 april. Jeg har også vedhæftet den i venstre side af min blog(:

 
 
Så begynder kampen om at finde coins snart, og held og lykke til jer der går på skattejagt efter dem(:
Jeg synes, det er en rigtig god ide med at samle disse coins, da der kan gå helt sport i det med at vinde dem. Men husk man også kan få coins ved at spille, som jeg har skrevet øverst i indlægget.
 
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret, og jeg har fået 2 vouchers af dem som tak.

1 kommentar: