søndag den 28. april 2013

Ny header


Idag da vi var til fødsesldag ved min lillebror, talte vi om, at han skulle lave en ny header til mig.
Jeg fortalte, hvilke billedere jeg gerne ville have osv.




Jeg er så glad for min nye header.
Den er virkelig bare så flot.
Hvor er det dejligt, at ens lillebror kan lave sådan noget til min blog(:

Der er billedere af mig og Casper og mig og dyrene.
Så er der 2 katte nederst og en hund, og det er, fordi vi har 2 dejlige katte og 1 dejlig hund(:
Så min header er meget personlig, og det kan jeg rigtig godt lide, at en header er(:

1000 tak, lillebror(:

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Den er super fin. Jeg vil også gerne lave en til dig hvis du får lyst til en ny om lidt tid. Jeg elsker sådant grafisk arbejde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det må du meget gerne. Jeg skal nok skrive til dig, når jeg engang skal have en ny(:

      Slet
    2. Mange tak! :) Du kan jo se min header. Ville vildt gerne have respons på den.. alle mine billeder laver jeg også noget med i photoshop :)

      Slet
  2. Grafisk arbejde er vildt sjovt :) Ærgeligt at jeg ikke havde en større plade at arbejde med, ellers kunne den blive virkelig vild :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er vild med den, som den er(:
      Men den skulle ikke være for stor, fordi den skal ikke fylde alt for meget af bloggen nemlig(:

      Slet