tirsdag den 2. april 2013

Jeg er afhængig


Jeg er virkelig blevet afhængig. Jeg er afhængig af Desperate Housewives.
Og jeg mener virkelig, jeg er afhængig. Bare jeg ikke har set Desperate Housewives i en dag, så er jeg ret desperat efter at få set et afsnit.

Jeg elsker spændingen i den serie, og det at følge med i de forskelliges liv og sådan.
Jeg er lige begyndt på sæson 3. Glæder mig slet ikke til, når jeg når til sæson 8.



Jeg kan heldigvis se alle 8 sæsoner på viaplay, så det er dejligt, jeg ikke skal ud og købe nogle af sæsonerne(:

Men jeg er virkelig blevet afhængig af den serie. Det er sjældent, jeg bliver så afhængig af en serie, men det er jeg blevet, og så er det en serie, jeg slet ikke troede, jeg overhoved ville kunne lide.

Til jer der ikke har set den serie, kan den virkelig anbefales(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar