onsdag den 17. april 2013

Sommerens frugter


Hvor jeg dog glæder mig til, at det rigtig bliver sæson for jordbær, vandmelon og kirsebær.
Det er mine 3 ynglings frugter.

Det er 3 frugter, jeg befinder med sommeren.
Varme sommeraftner med en skål jordbær med mælk.
Vandmelon som morgenmad, fordi der er så varmt, at jeg ikke rigtig er så sulten.
Kirsebær mens jeg og Casper ser fjernsyn.



Om sommeren er det let for mig at spise frugt, da jeg elsker sommerens frugter.
Og hvor jeg glæder mig, til at vandmeloner bliver rigtig gode.

Hvad er jeres ynglings sommerfrugt?

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Fede indlæg :) vil du blive fast læser på min blog, så skal jeg nok også blive på din?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:
      Jamen, det vil jeg da meget gerne.

      Slet
    2. Men har du et link til din blog? Kan ikke komme ind på din blog nemlig.

      Slet
    3. Okay super, jeg tilføjer mig med det samme :) Og her http://accessible-sofie.blogspot.dk

      Slet
    4. Mange tak(:
      Jeg bliver også fast læser med det samme.

      Slet