lørdag den 6. april 2013

Nye ballerinaer


Forleden da jeg var på tøsetur med min veninde, købte jeg et par ballerinaer i bilka.
Dem kan I se Her
Men før jeg fandt dem, jeg endte med at købe, havde jeg faktisk fundet et andet par, som jeg også overvejede at købe, men jeg købte så kun det andet par.
Men nu havde jeg gået og tænkt på i nogle dage, jeg faktisk gerne ville have de andre, da jeg gerne vil have et par ballerinaer hvor hele snuden er lukket.

Så vi kørte i bilka, hvor jeg købte disse fine ballerinaer(:

 
De er meget enkle, men det er det, jeg godt kan lide.
Og så passer sløjfen så godt til, synes jeg(:
De er samtidig behagelige at gå i.
De kostede også 75 kr som det andet par.
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde!

    Kig evt. forbi min blog, hvis du får lyst :-)

    Knus
    www.lifeseenfromtwoeyes@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg er virkelig også glade for dem.
      Jeg kigger forbi din blog(:

      Slet