mandag den 4. juni 2018

Toblerone med ens navn på


Jeg skrev for noget tid siden, at jeg har købt nogen flere ting fra Gaveideer.dk
Men jeg har haft travlt, så jeg har ikke nået at få vist jer dem.

Men her kommer der nogen flere af de ting, som jeg har fået hjem fra Gaveideer.dk



Jeg er vild med denne Toblerone, hvor der står Fox på.
Inde på Gaveideer.dk kan man nemlig få skrevet ens eget navn på en Toblerone.
Den er på 360 gram chokolade, så det er en stor Toblerone.

Jeg og min tvillingsøster, Kamilla, vi havde bestilt sådan en Toblerone til vores mor på Mors Dag, hvor der selvfølgelig stod Mor på.
Den blev hun rigtig glad for.

Jeg synes, at det er en rigtig god gaveide, hvis man lige mangler en lille ting.



Så har jeg fået denne fine opbevaringsæske hjem.
Vi har kuglepenne, nogen små blokke til at skrive indkøbssedler på og andre småting, og dem havde Brian liggende i en lille kurv, men den er nu skiftet ud med denne.
Den her er lige min stil. Jeg kan godt lide, at der står noget på den, og den er både praktisk og dekorativ. Så har vi også et bedre overblik over hvilke ting, som vi har liggende, da det er nemmere at få et overblik over tingene her, end da de lå i en kurv.





Jeg elsker gavepapir, og jeg kan virkelig godt lide at have en masse forskelligt.
Så jeg fik disse to ruller gavepapir hjem. Og de er allerede blevet brugt flere gange.

Jeg synes, at disse to ruller gavepapir er så fine. Jeg elsker det med hjerterne, da det både er simpelt og pænt. Men jeg kan også rigtig godt lide den med avistryk. Jeg er vild med, at det ligner en avis.

Jeg har fået købt flere ting inde fra Gaveideer.dk men jeg viser jer de ting i et andet indlæg, så det ikke bliver et for langt indlæg.

Hvis du står og mangler en sjov gave eller en personlig gave, så synes jeg helt klart, at I skal kigge forbi denne hjemmeside. Jeg er virkelig vild med denne hjemmeside. Og det er ikke sidste gang, at jeg skal bestille noget hjem derfra(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar