tirsdag den 26. juni 2018

Snart 1 års dag


Jeg og Brian har snart 1 års dag. Det har vi den 9 juli. Tænk, at vi snart har været sammen i et helt år. Det er vildt.

Jeg og Brian fandt hinanden igennem netdating
Jeg går ind for netdating. Nogen gange synes jeg, at det virker, som om at folk er lidt imod netdating. Men hvis man aldrig selv har fundet en kæreste igennem netdating men altid fundet en kæreste igennem den virkelige verden, så kan det godt være, at man ikke helt forstår det der datingunivers online. Men jeg synes da, at det er lige meget, om man har fundet hinanden igennem nettet, igennem en hobby eller igennem arbejdet.
Men sådan havde jeg det også, da jeg fortalte, at jeg og Casper havde fundet hinanden igennem netdating.

Den eneste af mine ex'er, som jeg ikke har fundet igennem nettet, det er min anden første rigtige kæreste. Så en "teenage-kæreste". Vi mødte hinanden på en campingplads. Men ellers har jeg fundet folk igennem nettet.

Jeg startede med at skrive til Brian. Han havde skrevet en rigtig god og lang profiltekst, og sådan fandt jeg ud af, at vi har mange ting tilfælles. Og så svarede han heldigvis tilbage.
Og nu har vi snart 1 års dag.
Vi skal ud og spise på vores 1 års dag for at fejre det.

Jeg er så glad og taknemmelig for, at jeg valgte at skrive til Brian, og at han valgte at svare mig tilbage.

Har I før fundet en kæreste igennem netdating(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar