torsdag den 28. juni 2018

Massagebrikse


Jeg synes, at det er behageligt at få massage, når man ligger på en massagebriks.
Jeg har let ved at spænde i skulderen, når jeg får massage, men når jeg ligger ned på en briks, så er det, som om at jeg ikke kan spænde i skulderne.

Hos Kilden.dk har de et stort udvalg af massagebrikse

De sælger både til private og professionelle. Så uanset om man har en klinik, eller om man bare ønsker en til privat brug, så kan man købe den hos dem.

De har forskellige kategorier indenfor massagebrikse. De har nogen, der hedder professionelle massagebrikse, billige massagebrikse, smalle massagebrikse, brede massagebrikse og massagebrikse til gravide samt andre kategorier.

Udover massagebrikse sælger Kilden.dk også massagestole, behandlerstole og massageolie samt meget andet indenfor det at give massage.

Denne hjemmeside er rigtig god, hvis man selv har en klinik. Her kan man få mange forskellige ting indenfor det at give massage. De har forskelligt inventar, som man skal bruge i en klinik.

Men de sælger som sagt også ting til private mennesker(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar