fredag den 29. juni 2018

Tilbud på lamper


I denne weekend kan man spare 25 % hos Ilva på de varer, som ikke er nedsat i forvejen.
Det gælder fra i dag og til søndag, at man kan spare de 25 %.

Men det vil sige, at man lige kan spare 25 % på deres lamper.
De har så mange flotte lamper. De har et stort udvalg af lamper
De har blandt andet bordlamper, gulvlamper og lampeskærme osv.

Jeg har fundet to lamper, som jeg er helt vild med.





Jeg kan virkelig godt lide disse to lamper.
Jeg synes, at de er virkelig pæne.

Men de har rigtig mange fine lamper derinde. De har også mange søde natlamper og skrivebordslamper.

Hvis du står og mangler nogen nye lamper eller nogen andre ting til hjemmet, så synes jeg, at du skal kigge forbi Ilvas hjemmeside i denne weekend.
Der er nemlig gode penge at spare i weekenden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar